Kennisbank

Pregnancy and Parenthood – The Dancers Perspective

Vertrouwenspersonen lijst

Intimiteitscoördinatoren

Regulatory Report on Graded Examinations for the Performing Arts

Graded exams in Music, Dance & Drama and the Educational Regulatory Landscape in the UK and Internationally

Big Little Secrets: Part 2

Sporten voor mensen met een handicap vanzelfsprekend in 2030

Time to Rest

Ongewenst gedrag: het verschil tussen een melding en een klacht

Bystander Intervention Report

Final Report – Improving Institutional Responding and Reporting

Final Report – Recordkeeping and Information Sharing

Integriteit in de sport: stap voor stap vooruit

Trans Inclusion Resource List for Professionals

Considering Difference

On the European Stage: 2024-2029 Priorities for the live performance sector

Grensoverschrijdend gedrag bij sporters met een beperking

Inclusief sporten en bewegen voor mensen met een beperking

Seksueel grensoverschrijdend gedrag in de sportomgeving: Ervaringen van vrouwelijke sporters

Van doel naar actie: Een handreiking voor het implementeren van het Safe Sport Allies – omstanderprogramma tegen grensoverschrijdend gedrag in de jeugdsport

Developing a National Praxis Exam for Dance Education

Research Priorities for Dance Education: A Report to the Nation

Melding en Procedure: Voor de melder

Freelance Dance Artists’ Working Ecology

Statement on Social Safety in Art Education

Settling in the Netherlands as a self-employed artist

Practices of Care and Wellbeing in Contemporary Dance

Code of Conduct Brochure – International Student Higher Education

Time to Clean up the Dance Scene – When Dancing Becomes Groping

Mastering the Art of Asking for a Social Dance

De arbeidsmarktpositie van zzp’ers in de culturele en creatieve sector

Integriteit in de praktijk – vertrouwenspersoon

Research on Dance and Disability