Kennisbank

Filters
    Doelgroep
    Taal
    Bron

    Things to Consider When Considering Touch

    When Considering My Body. Boundaries. Consent. Touch. A Worksheet

    Managing the risk of Psychosocial Hazards at Work – Code of Practice 2022

    Certification program for individuals, studios, and events for safeguarding for children

    Best Practices for Hiring

    Centralized Discplinary Database

    Permanently Ineligible & Ineligible Members and Participants

    Pregnancy and Parenthood – The Dancers Perspective

    Samen Cultuur Borgen

    Whistle While You Work – Manifest

    All Tools and Resources

    Care Practices

    Signs of an Emotionally Abusive Choreographer

    What to do if you are harassed

    Working with Consent

    Big Little Secrets: Part 2

    The Safe Space Club

    Sporten voor mensen met een handicap vanzelfsprekend in 2030

    Code of Conduct

    Mentale Gezondheid

    Factsheet eetstoornissen en verstoord eetgedrag

    Time to Rest

    Keeping Children Safe during clubs, tuition, and activities

    Ongewenst gedrag: het verschil tussen een melding en een klacht

    Safe Sport Code for US Olympic and Paralympic Movement

    Eetstoornissen in de Topsport

    Signalenkaart eetstoornissen sport

    Modelprotocol (On)gewenste Omgangsvormen

    Modelprotocol (Un)acceptable Behavior

    Een vertrouwenspersoon vinden en aanstellen

    Veilig de Vloer op – Jeugdproducenten

    Vertrouwenspersonen lijst

    Intimiteitscoördinatoren

    Regulatory Report on Graded Examinations for the Performing Arts

    Graded exams in Music, Dance & Drama and the Educational Regulatory Landscape in the UK and Internationally

    Rekentool: cao-loon naar zzp-tarief

    General Framework grensoverschrijdend gedrag op het werk

    Het maken van een gedragscode

    Mentale Gezondheid

    Voorbeeld stappenplan omgaan met meldingen

    Handreiking meldingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer

    Handreiking cultuurverandering op de werkvloer

    Bystander Intervention Report

    Met elkaar trekken we de grens

    Final Report – Improving Institutional Responding and Reporting

    Final Report – Recordkeeping and Information Sharing

    Healthy Dance Certificates

    Standards and Protocols for the Use of Intimacy Coordinators

    Gender and Power Relations – MeToo in the Arts: From Call-outs to structural change

    Slachtofferhulp Nederland

    Seksueel misbruik

    National Occupational Standards for Dance Leadership

    Emotionele hulp

    Personal Safety in Dance

    Namens de Familie

    De 4 v’s voor veiligheid

    Integriteit in de sport: stap voor stap vooruit

    How to Accelerate Change in the Arts

    Practical Vocabulary for Speaking Up

    Speaking up Suggestions

    Speaking up Script

    Tips for Working with Dancers

    Risk Assessment Tool

    Omscholing Dansers Nederlands

    Supporting and Understanding Safeguarding

    Preparing Students with Disabilities for Careers in the Arts – Toolkit for Arts Educators

    Trans Inclusion Resource List for Professionals

    Toolkit for Artists, Cultural Workers and Youth with Disabilities

    Considering Difference

    Empowering Arts Professionals with Disabilities – Resources for Arts Employers

    Support for Eating Disorders and Body Image

    Klachtenregeling – Stichting Sociale Veiligheid Podiumkunsten

    On the European Stage: 2024-2029 Priorities for the live performance sector

    Veilig de Vloer op

    Handreiking gender- en seksediverse personen

    Model Klokkenluidersregeling Musea

    Veilige sport omgeving

    National Core Arts Standards

    Certificate in Dance Education

    Standards for Learning and Teaching Dance in the Arts

    Standards for Dance in Early Childhood

    Wat kun je doen als je te maken krijgt met seksueel grensoverschrijdend gedrag?

    Professional Teaching Standards for Dance Arts